Never Perfect

Disclaimer


Hey peeps. You're entering in my corner. So please be nice. I am just me. simple person.

Entries About Link Tuto

Tagboard

Leave Your Footprint Here




Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Put your name
Others:   
"wahh zatie, birunya baju kau"
first-2 sekolah muka aku dah merah cbb baju aku kale biru . sepatutnya pakaian seragam sekolah wane putih kan ? tp hari nihh baju aku jadi kale biru cbb dah kena nila ! huhu . bukan aku yang buat . tapi , mak aku yg nilakan . habis sume nak biru baju aku . haha . lepas tuh , ramai nak tegur psl baju aku . adoiii . . aku tahulah UNUK kan ? errr . .unuk pun bolehhhhh ==' . haha . what i mean is UNIK  . malu weyhhh . . adoiiii . . ah ! lantaklah . bukan aku tak pakai baju . aku pakai ape . hehe . 
hurmm . . u know what ? first day sekolah rasa malas sangat-2 . yelah , bila dah cuti , mestilah rasa malas nak sekolah awal-2 kan ? arinih rasa stres lah . t'igt time addmath td . perghhhh . . pening gila bhaii . dahlah aku nihh blur tajuk linear law tuh . pastuh , kena buat graph . seriously aku ckp , aku pening gila . dahlah buat bnd tuh leceh . huhu . tp , takpelah , nak belajar kan . kita kena ikhlaskan barulah ilmu kita berkat . hehe . okay , aku tahu kau dah bosan dgr curahan aku . baik aku stop . haha . daaaa ~


Older Post | Newer Post