Never Perfect

Disclaimer


Hey peeps. You're entering in my corner. So please be nice. I am just me. simple person.

Entries About Link Tuto

Tagboard

Leave Your Footprint Here




Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Put your name
Others:   
suka kacau iffah ^^
hahaha . iffah izzati mohd jamal .
tak tahulah kenapa aku suka sangat kacau dak nihh . bila kacau an , rasa happy je sebab dapat etngok dy gelak . ops ! sy bukan lesbian ea . . hahaha . aku selalu cuit-2 bahu dy . pastuh , dy akan pusing then cari sape yang buat . haha / kesian dy . pastu main pukul-2 perut . haaaa . . tang tuh yang aku suka . kesian lak dy . bab dengki memang aku r no satu . memang aku suka dengki ngan member-2 aku . tapi paling aku kuat dengki kat iffah . haha . kesian gila kodd kat dy . tapi best kacau dy . dy tuh kelakar and spoting . hehe .aku sayang dy tapi aku suka dengki dy . haha . sorry to iffah ea . . ^^


Older Post | Newer Post