Never Perfect

Disclaimer


Hey peeps. You're entering in my corner. So please be nice. I am just me. simple person.

Entries About Link Tuto

Tagboard

Leave Your Footprint Here




Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Put your name
Others:   
Bukanlah Penulis Yang Bertauliah
Assalamualaikum dan salam ukhwah dariku hamba yang hina lagi lemah disisi Allah.

Coretan kali ini hanyalah berkaitan dengan perasaan yang aku pendam. Benar, aku bukanlah penulis yang bertauliah. Tidak pandai bermain dengan kata-kata. Tidak pandai untuk berpuitis dalam blog ini. Apa yang aku coretkan ini mungkin hanyalah ayat keanak-anakan buat kalian. Aku tidak pandai untuk berpuitis seperti A.Samad Said dan penulis-penulis yang lain. 

Bila baca blog dari rakan blogger, terasa sangat kerdil diri ini. Sangat rendah diri dengan mereka yang pandai menjadikan blog itu berseri dengan ayat-ayat indah mereka. Betapa kurangnya ilmu aku dalam bidang penulisan. Mungkin aku tidak sepandai mereka. Mereka yang pandai bermadah. Mereka yang meluahkan isi hati mereka melalui puisi indah. Tidak kiralah sama ada puisi cinta, puisi patriotik dan sebagainya. Apa yang penting, aku sangat kagum dengan kehebatan mereka. 

Hmm, hanya mampu senyum diwaktu ini. Terasa sungguh kecil diri aku bila berhadapan dengan mereka. 
Sungguh, tak mampu aku pendamkan perkara ini lagi. Akuuuuu, malu.



IzzatieFarlyana


Older Post | Newer Post