Never Perfect

Disclaimer


Hey peeps. You're entering in my corner. So please be nice. I am just me. simple person.

Entries About Link Tuto

Tagboard

Leave Your Footprint Here




Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Put your name
Others:   
No one can understand us.
Ye. Tiada sesiapa yang akan faham kita.
Sia2 kita menceritakan apa yang kita rasa dekat seseorang tuh sebab dia takkan faham kita. Dan kadang2 rasa lebih baik berdiam. Terus memendam. Tapi sampai bila? Sampai bila aku harus makan hati? Kadang aku merasakan seolah2 kepala aku dipijak.
Puas aku menjaga hati rakan-rakanku. Jaga dari segi pertuturan. Tingkah laku.  Tapi mereka?
Tak penting ke aku untuk korang?
Bila aku cuba bagi pendapat, semua menghiraukannya. Bila aku cuba bagi solution, semua orang mengendahkannya. Seolah-olah aku nih tiada kepentingan untuk korang.
Hari2 aku menangis. Terasa hati dengan dorang. Bila perlukan, baru terasa fungsinya. Bila taknak, buang. Buat aku macam tisu. Macam sampah.
Yeee.. Benar.. Aku memang mudah terasa hati. Sangat lembut hatinya. Tapi takde sape yang faham aku. Dan kadang-kadang, aku rasa aku hanya ada family saja.
Bila aku berdiam, dikatanya lain. Bila aku bising, aku kena lagi. Haihhhh.. Mana aku nak pergi? Apa yang perlu aku buat? Aku tak kuat. Aku terasa macam aku kehilangan kawan-kawan.
Terlalu banyak sangat makan hati. Tak tahu pada sape aku luahkan. Hanya melalui nih saja yang dpt aku ungkapkan. Penat. Bengkak mata menangis. Cuba utk sembunyi  nih depan dorang. Mungkin bagi dorang "chill jelah". Tapi bagi aku. I'm hurting babes.




Older Post | Newer Post